Projektbeskrivning

Vi är experter på att ordna skräddarsydda temafester! Vi ordnar alltifrån en häftig lokal som ni inte visste existerade till inbjudan, dekor och aktiviteter som går hand i handsken med temat på festen. Det här kan bli er bästa fest hittills.Läs mer

 

Temafester

Boka din festlokal i Stockholm här! 
Har ni redan bestämt tema eller är ni öppna för några kreativa förslag? Oavsett så vet vi vilka lokaler som passar bäst för just ert tema. Många lokaler i Stockholm går i en viss stil och skapar på så sätt gratis dekor. Vad sägs om pirattema på Wasamuseet eller Mad Men tema i en lokal med inredning från 60-talet? Eller kanske en karibisk julfest bland exotiska djur och 30 grader i lokalen? Vi har fler än 100 lokaler att välja mellan. Fyll  i dina uppgifter nedan och få förlag inom 24 timmar.

Vi kommer inte att skicka nyhetsbrev eller använda din mail till utskick.

Du förbinder dig inte till något då dessa förslag är helt kostnadsfria.

Om du vill leta på egen hand för att få lite inspiration så går det självklart också bra. Nedan hittar du några av de mest populära lokaler vi jobbar med.

  • Vart vill ni ha temafesten?
     I city Utanför city
  • Antal deltagare:
     20-50 50-100 100-200 200+


Fyll i uppgifterna och få förslag inom 24 timmar.

  • Kontrollfråga... Vad är 5+5=? 

Få ett förslag direkt

Boka en garanterat lyckad temafest

Är ni ett företag som vill ha en riktigt lyckad temafest? Då har ni kommit helt rätt. Vi har en mängd spännande koncept att välja emellan och vi vet vilka festvåningar som går bäst till olika teman. Kombinera gärna också med passande dekor, roliga middagsunderhållning och spännande aktiviteter. Se ovan för några av de mesta populära temafesterna eller hör av dig till oss idag så återkommer vi med flera förslag.
Få ett förslag direkt

Varför välja oss?

    • Ni får snabbt flera olika spännande och kvalitetssäkrade
      förslag att välja emellan.
    • Ni sparar väldigt mycket tid internt genom vår effektiva projektledning.
    • Ni får en erfaren eventbyrå som är både kreativ och
      väldigt trevlig att arbeta med.

Vad säger våra kunder?

Bluebird Event levererade flera fint genomarbetade upplägg med stor vikt på det som speglar våra värderingar, kraft, professionalism, och medmänsklighet. Med deras lyhördhet lyckades de fånga och omvandla våra värdeord till en fin, välsmakande och högt uppskattad middag på Operakällaren som avslutades med dans och musik till en härlig solnedgång över Stockholm.
Anette Melin, Kontorschef, Avega
Vi var mycket nöjda med Bluebirds insats. De förstod vad vi var ute efter och agerade därefter. Vi hade många inslag av varierande karaktär (boende, transporter, 2 heldagar, interaktiva enkätundersökningar, teambuildingövningar, Quizshow och liveband) och allt avlöpte fantastiskt bra. Det var en kickoff som våra anställda pratar om än idag.
Ulrika Lidman, Personalchef, Aerosol
Såväl vi som våra gäster var mycket nöjda. Mat, dryck, ljud, ljus, logistik – allt fungerade perfekt. Vad som särskilt imponerade var att Bluebird Event lade stor vikt vid att invigningen på ett tydligt och tilltalande sätt skulle förmedla vad vi står för.
Jenny Grundén, Delägare, Lindskog & Malmström
Bluebirds arbete präglas av professionalism, lyhördhet och kreativitet. Vi på Klarna var mycket nöjda med planeringen inför eventet, med resultatet och utförandet av dagen samt uppföljningen efteråt.
Lina Larsson, Operational Excellence, Klarna